die Beschwerde sich beschweren über Ich möchte mich beschweren über.........
Ich bin nicht zufrieden mit......... Es tut mir / uns leid. Sie haben recht.
Wir haben einen Fehler gemacht. Das muss ein Irrtum sein. irrtümlich / aus Versehen
verantwortlich sein für Wir fordern Schadenersatz Wir werden die Beschwerde nachgehen.
Ich bitte sehr um Entschuldigung. Entschuldigen Sie, aber...... Das ist wahr.
selbstverständlich Sie haben das falsche Zimmer bekommen. Ist / wäre es möglich, dass Sie sich geirrt haben?
Wir bitten Sie um......... Wir sind bereit Ihnen einen Nachlass zu geben. Wir bedauern diesen Vorfall.
Das ist ein Missverständnis. Damit bin ich nicht einverstanden. Ich verstehe Sie schon, aber ich kann leider nichts für Sie tun.
Wir haben Verständnis für Ihre Probleme. Das verstehe ich. Ich kann Ihnen das leider nicht versprechen.
Wann bekommen wir Ihre Antwort? So schnell / bald wie möglich. Wir entschuldigen uns für diesen Irrtum.
Wir werden dafür sorgen. Das kann passieren.
Ik wil me beklagen over............. zich beklagen over de klacht
U heeft gelijk. Het spijt me / ons. Ik ben niet tevreden over............
per vergissing Dat moet een vergissing zijn. Wij hebben een fout gemaakt.
Wij zullen de klacht onderzoeken. Wij eisen schadevergoeding. verantwoordelijk zijn voor
Dat is waar. Neemt u mij niet kwalijk, maar...... Mijn excuses.
Is het mogelijk dat u zich heeft vergist? U heeft de verkeerde kamer. van zelf sprekend
Wij betreuren dit voorval. We zijn bereid u een korting te geven. Wij verzoeken U om.........
Ik begrijp u wel, maar ik kan niets voor u doen. Daarmee ben ik het niet eens. Dat is een misverstand.
Ik kan u dat helaas niet beloven. Dat begrijp ik. Wij hebben begrip voor uw problemen.
Wij verontschuldigen ons voor deze vergissing. Zo snel mogelijk. Wanneer krijgen wij uw antwoord.
Dat kan gebeuren. Wij zullen er voor zorgen.